Kembali..

-Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang-

“Dari HATI turun ke JARI..”

SubhanAllah.. sudah terlalu lama aku tinggalkan Huffatul Jannah, sehingga terasa kekok untuk ku menaip tutur bicara ni.πŸ˜€

Mungkin dulu tiada masa dan idea menjadi hambatannya, namun kini bila cuti menjelma, alasan begitu amat tidak relevan sekali ye, Firdaus. :p

So, jangan malas-malas !!

Sewaktu aku menulis post kali ni, aku sudah 3 minggu bercuti di rumah. Masih panjang lagi tempoh bercuti. Alhamdulillah, terlepas sebentar dari tanggungjawab assignment, report, quiz, test..

Kini aku tidak lagi menanam anggur semata-mata di rumah, aku sudah mula berkhidmat. Hehe.. Alhamdulillah, tidak lah aku membazir masa dan keringat di rumah je.. sekurang-kurangnya tenaga PEMUDA aku dapat di salurkan di tempat yg betul..πŸ˜€

InsyaAllah, selepas ni aku cuba untuk menulis kembali, tetapi mungkin ade perubahan sedikit dari sudut isinya. Aku tidak tahu bagaimana ingin ku beritahu perubahan tersebut. Aku serahkan kepada pembaca untuk menilai dan melihat perubahan itu. insyaAllah..πŸ˜€

Bukan pujian, balasan, mahupun ganjaran yang ku inginkan,
tetapi yang ku impikan adalah REDHA dari ALLAH hu RAHMAN..
Kerana ini adalah antara bekalan yang mampu ku usahakan,
yang amat ku perlukan di Hari Kemudian..

Moga Kau pandu setiap gerak geri kami, Ya Allah.. =(

 

2 thoughts on “Kembali..

  1. aminbaek berkata:

    sekarang sudah tanam apa pulak??
    eheh..

    kerja apa akh..

    kang dpt gaji,free2,meh la perak,ziarah kami..hoho

    • Huffatul Jannah berkata:

      hehe.. skang tanam pengalaman plak.. cehhπŸ˜€

      insyaAllah, mmg plan nak gi perak.. tunggu jemputan jek.. huhu
      syukran akhπŸ˜€

Tinggalkan Jawapan

